Korpa

Plaćanja i isporuka

 

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje platnim karticama

Svoju porudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.

Nakon što potvrdite porudžbinu, bićete preusmereni na CorvusPay sistem kartične naplate, na kome vršite unos podataka s platne kartice i obavljate plaćanje. Ukoliko je transakcija uspešna bićete vraćeni na stranicu sa informacijom da je plaćanje uspešno obavljeno. U slučaju da plaćanje nije uspelo, bićete vraćeni na našu stranicu sa informacijom o neuspelom plaćanju.

QueenCLUB. koristi napredni sistem za sigurno prihvatanje platnih kartica putem interneta, procesor platnih kartica, Raiffeisen Banke Beograd i CorvusPay servis za Internet naplatu kompanije Corvus Info d.o.o.

CorvusPay osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosleđuju se šifrirano od Vašeg web browsera do Raiffeisen Banke. Naša prodavnica nikada ne dolazi u kontakt s celovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Takođe, podaci su nedostupni čak i zaposlenima CorvusPay sistema.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja sertifikovanog sistema prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahteve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brendova, odnosno posluje u skladu sa normom – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Raiffeisen Banka AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Plaćanje pouzećem

Nudimo Vam opciju plaćanja pouzećem (direktno plaćanje kuriru na adresi isporuke) za kupovinu iz Srbije, BiH i Crne Gore, ali samo za fizičke proizvode, ne i za digitalne.. U ovom slučaju nakon potvrde porudžbine roba će Vam biti poslata kurirskom službom, a Vi ćete je platiti kuriru pri preuzimanju.

Plaćanje uplatnicom ili transferom sredstava direktno na račun

Plaćanje uplatnicom podrazumeva da svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci, a transfer da uplatu možete izvršiti prenosom sredstava sa Vašeg računa ako ste korisnik elektronskog bankarstva. Nakon uplate molimo Vas da sliku uplatnice ili naloga pošaljete na info@queenclub.rs.Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu za dostavu, a digitalni proizvodi na vaš mejl. 

 

Za plaćanje opštom uplatnicom ili elektronskim bankarstvom neophodno je popuniti sledeće podatke:


Za plaćanja na dinarski račun iz Republike Srbije:

Primalac: Nevena Miljanić
Svrha uplate: Uplata za poručenu robu (sa naznakom proizvoda koji ste kupili)
Šifra uplate: 289
Valuta: RSD
Iznos: Ukupan iznos Vaše porudžbine
Broj računa: 115-0038162460080-14, Mobi Banka AD
Poziv na broj: /

 

Plaćanje Western Union-om

Ukoliko niste u prilici da plaćate platnim karticama ili preko bankarskog transfera, možete uplatiti iznos porudžbine i na ime putem Western Union-a, sa sledećim podacima:

Primalac: Srđan Miljanić, Krilova 1 Novi Sad, tel: +381 64 14 62 808

Iznos: Iznos porudžbine

Svrha: Ime proizvoda koji ste poručili

*Nakon uplate – slikajte i pošaljite sliku uplatnice na info@queenclub.rs

 

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).

Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Zamena artikla

Ukoliko ste nakon prijema artikla ustanovili da želite da ga zamenite za drugi artikal iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate na kontakt telefon +381 64 14 62 808 ili nam pošaljite email na adresu: info@queenclub.rssa Vašim brojem porudžbine, šifrom artikla koji želite da zamenite i šifrom artikla za koji želite da zamenite prvobitno poručeni artikal.

Nakon toga, vrši se fizička provera dostupnosti željenog artikla nakon čega dobijate instrukcije na Vašu email adresu gde će Vam biti objašnjen čitav proces zamene artikla za drugi.

Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je korišćen, odnosno prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju.

Nakon prijave za zamenu artikla, neophodno je robu adekvatno upakovati i poslati po kurirskoj službi, zajedno sa odštampanom, popunjenom dokumentacijom koju ste dobili na e-mail adresu pošto ste poslali zahtev za zamenu artikla. Onog momenta kada se prvobitna roba vrati na stanje, biće Vam poslat zamenski artikal.

Digitalne proizvode nije moguće zameniti, niti izvršiti refundaciju. U slučaju tehničkih problema, kontaktirajte nas putem mejla info@queenclub.rs

Rok zamene

Rok za zamenu artikla je 14 dana od trenutka podnošenja zahteva od strane kupca, a nakon prijema proizvoda.

Troškovi isporuke

Troškove zamene robe i novca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine po zvaničnom cenovniku kurirske službe. Poštarinu plaćate gotovinom kuriru koji bude preuzimao robu za zamenu.

NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme ZAVRŠITE KUPOVINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.

Pravo na odustajanje / povraćaj robe

Poštovani kupci, Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014), kupovina preko naše prodajne internet stranice www.queenclub.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovde. Nakon popunjavanja obrasca, isti je potrebno poslati skeniran na info@queenclub.rs.

U slučaju odustaka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da vrati proizvod bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac/izjavu o odustanku. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i račun-otpremnica koju je kupac prethodno dobio uz porudžbinu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema obrasca/izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca – direktni troškovi, snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, nudeandrude.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

USLOVI ISPORUKE

Gde se roba isporučuje?

Proizvodi se šalju na sve lokacije u svetu. Naručene artikle sa opcijom plaćanja pouzećem isporučujemo samo na teritoriji Srbije, Bih i Crne Gore. Isporuka artikala za sve ostale lokacije na svetu je moguća, ali uz prethodno obavljenu kupovinu platnim karticama preko sajta ili uplatom preko uplatnice ili računa.

Rok isporuke

Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme "Završite kupovinu", na svoju e-mail adresu, koju ste prijavili prilikom popunjavanja podataka, automatski ćete dobiti potvrdni mail o uspešnoj kupovini. Time je Vaša porudžbina ušla u proces obrade i slanja i isporuku možete očekivati u roku od 2-5 radna dana (za porudžbine na teritoriji Republike Srbije). Isporuke u druge zemlje možete očekivati u roku od 1 do 2 nedelje (ne računajući i potencijalna zadržavanja na carini).

Samo u slučaju nejasnoća ili bilo kakvih problema vezanih za Vašu porudžbinu, kontaktiraće Vas naša služba podrške.

Rok isporuke porudžbina za Republiku Srbiju je 2-5 radnih dana, dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju.

Preuzimanje pošiljke

Kuriri pošiljke donose na adresu za isporuku u periodu od 8-19 h. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Ukoliko Vas ne pronađe na adresi, porudžbina će kraći rok ostati u skladištu kurirske službem a nakon toga će se vratiti nama. Po prijemu porudžbine, kontkatiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Cena isporuke

Cena isporuke za sve porudžbine zavisi od lokacije isporuke kao i od vrednosti i težine kupljenih proizvoda.